tirsdag den 1. maj 2012

Plateau-sneakers!

De total ombloggede plateau-sneakers var egentligt det der gav inspiration til bloggen her, for mht. dem er vi meget uenige!


Bianco

Sissels mening:
Plateau sneakers... Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal udtrykke min afsky for disse gyselige skabninger. Jeg begriber ikke hvordan man på nogen måde kan se en lille skønhed i disse. Og det er da en gåde hvordan nogen kan opfatte dem som værende fede (host host Maiken)! Jeg tror min afsky ligger i, at deres design kan ligne buffalo-sko. Og hvis der er noget jeg synes er skræmmende indenfor modeverdenen så er det buffalo-sko! Hvem f***** fandt på den ide? Når andre ting så har en tendens til at ligne dem, står jeg altså fuldstændig af.
Og en sidste ting, der gør, at plateau sneakers aldrig skulle have været opfundet: de ser jo billige ud! Der er intet på den sko der skriger 'rich and famous' - tværtimod!
Alt i alt - jeg er meget modstander af skoen, og håber snart den forsvinder for altid.

Maikens mening:
Juuust WAUW! Hvor er det bare noget af det fedeste jeg har set længe. Jeg elsker at 90'erne er tilbage i modebilledet - det fedeste årti ever! Plateau sneakers <3 Smag på ordet og føl det - hvilken lækker kombination det er. Behagelige kondisko med plateau under? Bliver det mere girlpower? :) Mere 90210? Nej vel.. Mine favoritter er helt klart H&M's ensfarvede sorte uden 'dikkedarer', men der dukker efterhånden flere og flere udgaver op - og jeg er vild med stort set dem allesammen! Hvad kan jeg sige andet end - ''MUST HAVE''!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar